12 Şubat 2013 Salı

Diyet Arkadaşım

    Diyet yapmak aslında sanıldığı kadar zor bişey değil,26 kilo vermiş biri olarak bunu çok rahat söyleyebilirim :) Hamur işlerinden,şekerden ve yağdan uzak durup,az ve sık yiyerek yediklerinizden kaç kalori aldığınızı bildiğiniz sürece çok daha kolay olacak.Ben uzun zamandır bu şekilde beslendiğim için artık hemen hemen her yiyeceğin kalorisini bilir hale geldim ama tabi bunu her yiyecek için tek tek internetten araştırark yaptım.Şimdi bahsedeceğim site ise bunu çok kolay bir hale getirmiş.Üye olup hergün yediklerinizi ve aktivitelerinizi günlük listenize ekliyorsunuz ve o aldığınız ya da harcadığınız kaloriyi sizin için hesaplıyor.Günde kaç kalori alırsanız 1 ayda ne kadar verirsiniz bunu da hesaplayabiliyorsunuz.Ayrıca vücut kitle indeksi, bazal metabolizma, ideal kilo gibi kişisel özelliklerinizi öğrenebildiğiniz gibi,sayfanın yukarısında bulunan diyet arkadaşlarım sekmesinden sizin gibi üye olan diğer kişilerin günlük beslenmelerini,ne kadar sürede neler yaparak ne kadar kilo verdiklerini takip edebilirsiniz.
      Hepimize kolay gelsin yaz gelmeden fazlalıklar eriyip gitsin :)

Tıklayın ve başlayın bakalım :)

1 yorum:

  1. blogunuza uye olmaaya geldım ama olamadım :) bulamaıdm :) dıet ıle ılgılı soyledıklerın sahane senı tebrık edıyorum..bende beklerım sevgıler

    YanıtlaSil